Mivel a hétvégén elég f@sza idő lesz, arra gondoltunk, hogy vasárnap kanyargászunk kicsit Európa egyik legmodernebb vezetéstechnikai centrumában, a drivingcamp-ben.

A program témája “Csak a kanyar“, tehát orrba-szájba kanyargás, ami elég jó móka. Főleg, ha a körülmények is biztonságosak (pl. nincs szembe forgalom, nem sodródik át Pali bácsi a kanyarba) és még Szabó Henrik is (42RidingSchool) velünk tart, aki tanácsokkal segíti a biztonságos, élvezetes motorozást.

Tematika:
Kanyarívek, érintési pontok, kanyarkombinációk, kigyorsítás, kanyarba fékezés, testtartás.

Időpont

2019. ??. ??.

Időtartam

10:00 - 16:00

Helyszín

drivingcamp / Zsámbék - térkép

Pálya

biztonságos, motorosoknak kedvező vonalvezetés egyenes nélkül

Szabad helyek száma

Oktató

Szabó Henrik - 42RidingSchool

Köszönjük szépen, hogy 2018-ban velünk tartottatok, 2019-ben újra találkozunk  😉

Klubok, csapatok, baráti társaságok jelentkezését is várjuk, akár egyedi időponttal is.
Vedd fel velünk a kapcsolatot  😉

Részletek

Biztonsági eligazítás, viselkedés versenypályán/a megfelelő védőfelszerelés

 A motorkerékpár viselkedésének alapjai

 A megfelelő üléspozíció/testhelyzet megtalálása a motoron.

 Hatékony irányítás/mozgás a motoron

 Kormányzás/testsúlyáthelyezés/lábtartóterhelés

 A kanyarok típusai

 A kanyarodás szakakaszai/technikája/kivitelezése

 A pálya értelmezése/szerpentin

 Hatékony fékezés

 Hatékony kigyorsítás

Szabó Henrik – HH Taylor
„Mert nem mindegy ki mondja”

“1975-ben születtem (42)
Kb. 10-éves korom óta motorozom.

Versenytapasztalat:
Első versenyem : 1999
Utolsó (eddig): 2016
Versenysorozatok: Magyar bajnokság, márkakupák, regionális kupák
Versenytapasztalat: stock 600, stock 1000
(Sprintversenyek 8-12 kör, Endurance versenyek 200 mérföld)

Szakmai tapasztalat:
• Közel tíz éven keresztül voltam hivatásos, főállású motoros újságíró (Motomix Magazin, Magyar Superbike Magazin, FastRide Magazin), jelenleg szabadúszó külsősként dolgozom.
• Az elmúlt években rendszeresen vettem részt motorkerékpáros vezetéstechnikai tréningen, instruktor/vezető instruktor minőségben. Ismerem a különféle tematikákat, melyeket kiegészítettem saját tapasztalataimmal így létrehoztam azt a szemléletrendszert, mely az iskolám alapját jelenti.
Egyéb
• Beugró szerelőként dolgoztam a Superbike világbajnokságon (Team Toth)
• Motorszerelési ismereteik
• Futómű beállítási gyakorlat

Járműismeret:
A 2000 után gyártott sportmotorok nagyobbik részével van tapasztalatom, a japánokon kívül az európai márkákkal is. Motoroztam a cruiserektől a nagyrobógókon, nakedeken át a krosszmotorokig szinte mindennel, ide értve a nagy túraendurókat (V-Strom, GS1200R, F800GS, Yamaha Teneré 1200, Honda Crostourer stb.) valamint a nagy túramotorokat (R1200RT, FJR1300, Honda Pan European, GSX1250FA. stb. stb.) Ez a széleskörű ismeret lehetőséget ad számomra, hogy átlássam és megértsem azokat a kihívásokat, melyekkel Te is találkozol motorozás közben.

Egyéb információ

Saját!
Hiszen ezzel motorozol a t”hétköznapokban”, ezzel kell a feladatokat is megcsinálnod.

Félsz, hogy eldőlsz?
Benne van a pakliban, de ha azt csinálod amit az oktató mond, elhiszed, hogy úgy kell csinálni akkor az esetek többségében nem fogod fülig dönteni a motort.
De ha még is megtörténik a baj, mivel nem nagy a tempó, ezért karcolásokkal megúszod a dolgot.

Ha egész napos esőt ígér a meteorológia, ha sárga figyelmeztetést adnak aki, akkor a tréninget törüljük.

Ha záporokat jósolnak, akkor a tréning meg lesz tartva.

Ha bármi okból visszamondod a tréninget, az időpont előtt 2 héttel, és se mi se Te nem találsz a saját helyedre beugrót, akkor ki kell fizetned a képzést!

Ha az alapokat szeretnéd megtanulni: katt ide