Újdonság! – „42 Riding School”

Képzés filozófiája

Többféle vezetéstechnikai tréninget tartok, utcai motorosoknak és amatőr pályázóknak egyaránt. A képzések a gyakorlat köré épülnek, mivel a motorozás gyakorlati tantárgy, fejben nem lehet csinálni. Az iskola lényege, hogy nem uniformizált, hanem személyre szabott képzést kap mindenki, a céljainak és tudásszintjének megfelelően. Ha valaki térdelni akar, akkor azt kapja, ha a stílusán akar csiszolni, akkor azt, ha a köridejét akarja faragni akkor azt, ha csak jobban akar motorozni, élvezni akarja a kanyarokat/szerpentineket akkor azt.

Kinek ajánljuk ezt a vezetéstechnikai tréningeket?

Mindenkinek, aki szeretne biztonságosabban, élvezetesebben motorozni, túrázni.

Az oktatás helyszíne és időtartama?

Kakucs Ring, 10 órától 18 óráig

Hány motor vehet részt?

minimum 3, de maximu 6 motor

Konklúzió?

  A lényeg, hogy élvezd!

   Nem csak egy jó megoldás létezik!

Maradj életben!

 Az a jó motoros, aki hazaér.

Időpont:

2017. szeptember 6. (szerda)

2017. szeptember 11. (hétfő)

Elfogadom, hogy a tréningen saját felelősségem terhére veszek részt!*

1 napos képzés ára:

25 000 Ft/fő

“Szabó Henriknek nagyon sokat köszönhetek néhány évvel korábbi tréningjeinek egyik résztvevőjeként, és természetesen a legutóbbi is hatalmas élmény volt. A bójázós tréningek mellett ezt is jó szívvel ajánlom mindenkinek, hiszen itt élvezetes tempó, de biztonságos körülmények között gyakorolhatjuk a különböző kanyarodási technikákat, valamint a hegyvidéki motorozáskor szerencsére oly gyakori kanyarkombinációk helyes összefűzését. A tréningeken megtanulható könnyed motorkezelés nemcsak elegánsabb, mint a görcsös, de sokkal hatékonyabb és biztonságosabb is. Ha szép lassan kiszélesítjük és felfelé toljuk a komfortzónánkat, akkor élvezhető sebesség mellett is sok tartalékkal, nagyobb biztonságban motorozhatunk. Mivel láthatóan maradt még tanulnivaló, én megyek máskor is.” – Misi “bácsi”

 Biztonsági eligazítás, viselkedés versenypályán/a megfelelő védőfelszerelés

 A motorkerékpár viselkedésének alapjai

 A megfelelő üléspozíció/testhelyzet megtalálása a motoron.

 Hatékony irányítás/mozgás a motoron

 Kormányzás/testsúlyáthelyezés/lábtartóterhelés

 A kanyarok típusai

 A kanyarodás szakakaszai/technikája/kivitelezése

 A pálya értelmezése/szerpentin

 Hatékony fékezés

 Hatékony kigyorsítás

Szabó Henrik – HH Taylor
„Mert nem mindegy ki mondja”

“1975-ben születtem (42)

Kb. 10-éves korom óta motorozom.

Versenytapasztalat:

Első versenyem : 1999
Utolsó (eddig): 2016
Versenysorozatok: Magyar bajnokság, márkakupák, regionális kupák
Versenytapasztalat: stock 600, stock 1000
(Sprintversenyek 8-12 kör, Endurance versenyek 200 mérföld)

Szakmai tapasztalat:

• Közel tíz éven keresztül voltam hivatásos, főállású motoros újságíró (Motomix Magazin, Magyar Superbike Magazin, FastRide Magazin), jelenleg szabadúszó külsősként dolgozom.
• Az elmúlt években rendszeresen vettem részt motorkerékpáros vezetéstechnikai tréningen, instruktor/vezető instruktor minőségben. Ismerem a különféle tematikákat, melyeket kiegészítettem saját tapasztalataimmal így létrehoztam azt a szemléletrendszert, mely az iskolám alapját jelenti.
Egyéb
• Beugró szerelőként dolgoztam a Superbike világbajnokságon (Team Toth)
• Motorszerelési ismereteik
• Futómű beállítási gyakorlat

Járműismeret:

A 2000 után gyártott sportmotorok nagyobbik részével van tapasztalatom, a japánokon kívül az európai márkákkal is. Motoroztam a cruiserektől a nagyrobógókon, nakedeken át a krosszmotorokig szinte mindennel, ide értve a nagy túraendurókat (V-Strom, GS1200R, F800GS, Yamaha Teneré 1200, Honda Crostourer stb.) valamint a nagy túramotorokat (R1200RT, FJR1300, Honda Pan European, GSX1250FA. stb. stb.) Ez a széleskörű ismeret lehetőséget ad számomra, hogy átlássam és megértsem azokat a kihívásokat, melyekkel Te is találkozol motorozás közben.