Haladó vezetéstechnikai képzés

Jön a kanyar tréning

1 napos

hét közbeni napokon

Időtartam

10:00 - 17:00

Helyszín

Kakucs Ring/Kakucs

Pálya?

motorosoknak kedvező vonalvezetés, fordítható menetirány

Létszám

4-8 motor

Oktató

Szabó Henrik - 42RidingSchool

 Részvételi díj sofőrnek:
26 000 Ft

Többféle vezetéstechnikai tréninget tartok, utcai motorosoknak és amatőr pályázóknak egyaránt. A képzések a gyakorlat köré épülnek, mivel a motorozás gyakorlati tantárgy, fejben nem lehet csinálni. Az iskola lényege, hogy nem uniformizált, hanem személyre szabott képzést kap mindenki, a céljainak és tudásszintjének megfelelően. Ha valaki térdelni akar, akkor azt kapja, ha a stílusán akar csiszolni, akkor azt, ha a köridejét akarja faragni akkor azt, ha csak jobban akar motorozni, élvezni akarja a kanyarokat/szerpentineket akkor azt.

Motoros üdvözlettel

Szabó Henrik

Időpont:

>> 2018. augusztus eleje <<

(a KakucsRing időbeosztása miatt változhat)

Kinek ajánljuk?

Mindenkinek, aki szeretne biztonságosabban, élvezetesebben motorozni, túrázni és rendelkezik motoros rutinnal.

Klubok, csapatok, baráti társaságok jelentkezését is várjuk, akár egyedi időponttal is!

Részletek

Biztonsági eligazítás, viselkedés versenypályán/a megfelelő védőfelszerelés

 A motorkerékpár viselkedésének alapjai

 A megfelelő üléspozíció/testhelyzet megtalálása a motoron.

 Hatékony irányítás/mozgás a motoron

 Kormányzás/testsúlyáthelyezés/lábtartóterhelés

 A kanyarok típusai

 A kanyarodás szakakaszai/technikája/kivitelezése

 A pálya értelmezése/szerpentin

 Hatékony fékezés

 Hatékony kigyorsítás

Szabó Henrik – HH Taylor
„Mert nem mindegy ki mondja”

“1975-ben születtem (42)
Kb. 10-éves korom óta motorozom.

Versenytapasztalat:
Első versenyem : 1999
Utolsó (eddig): 2016
Versenysorozatok: Magyar bajnokság, márkakupák, regionális kupák
Versenytapasztalat: stock 600, stock 1000
(Sprintversenyek 8-12 kör, Endurance versenyek 200 mérföld)

Szakmai tapasztalat:
• Közel tíz éven keresztül voltam hivatásos, főállású motoros újságíró (Motomix Magazin, Magyar Superbike Magazin, FastRide Magazin), jelenleg szabadúszó külsősként dolgozom.
• Az elmúlt években rendszeresen vettem részt motorkerékpáros vezetéstechnikai tréningen, instruktor/vezető instruktor minőségben. Ismerem a különféle tematikákat, melyeket kiegészítettem saját tapasztalataimmal így létrehoztam azt a szemléletrendszert, mely az iskolám alapját jelenti.
Egyéb
• Beugró szerelőként dolgoztam a Superbike világbajnokságon (Team Toth)
• Motorszerelési ismereteik
• Futómű beállítási gyakorlat

Járműismeret:
A 2000 után gyártott sportmotorok nagyobbik részével van tapasztalatom, a japánokon kívül az európai márkákkal is. Motoroztam a cruiserektől a nagyrobógókon, nakedeken át a krosszmotorokig szinte mindennel, ide értve a nagy túraendurókat (V-Strom, GS1200R, F800GS, Yamaha Teneré 1200, Honda Crostourer stb.) valamint a nagy túramotorokat (R1200RT, FJR1300, Honda Pan European, GSX1250FA. stb. stb.) Ez a széleskörű ismeret lehetőséget ad számomra, hogy átlássam és megértsem azokat a kihívásokat, melyekkel Te is találkozol motorozás közben.

Egyéb információ

Saját!
Hiszen ezzel motorozol a t”hétköznapokban”, ezzel kell a feladatokat is megcsinálnod.

Félsz, hogy eldőlsz?
Benne van a pakliban, de ha azt csinálod amit az oktató mond, elhiszed, hogy úgy kell csinálni akkor az esetek többségében nem fogod fülig dönteni a motort.
De ha még is megtörténik a baj, mivel nem nagy a tempó, ezért karcolásokkal megúszod a dolgot.

Ha egész napos esőt ígér a meteorológia, ha sárga figyelmeztetést adnak aki, akkor a tréninget törüljük.

Ha záporokat jósolnak, akkor a tréning meg lesz tartva.

Ha bármi okból visszamondod a tréninget, az időpont előtt 2 héttel, és se mi se Te nem találsz a saját helyedre beugrót, akkor ki kell fizetned a képzést!

Ha az alapokat szeretnéd megtanulni: katt ide