Haladó vezetéstechnikai képzés: Csak a kanyar!

1 napos

7végén és 7közben

Időtartam

09:00 - 17:00

Helyszín

drivingcamp vagy Kakucs Ring

Pálya?

kultúrált körülmények, Közép-Európa legmodernebb vezetéstechnikai centruma

Létszám

8-16 motor

Oktatók

Szabó Henrik, Bíró Zsolt - 42RidingSchool

Időpontok

2019. szeptember 22. – Csak a kanyar!

42RidingSchool| haladó képzés | fókuszban a kanyar

Képzés ára

26 000 Ft

Szabad helyek

Helyszín

drivingcamp, Zsámbék

Visszamondási feltételek:
- Ha a visszamondás több mint 14 nappal előzi meg a tréning időpontját, akkor a visszamondás díjmentes
- Ha a visszamondás és a tréning időpontja között 14 vagy annál kevesebb nap van, akkor a részvételi díj 100% fizetendő HA se a résztvevő, se a szervezők nem találnak a megüresedett helyre egy résztvevőt
- A visszamondást csak is írásos formában, e-mailben lehet megtenni

Haladó vezetéstechnikai képzés!

Ha valami többre vágysz akkor itt a helyed! A képzés a gyakorlat köré épül, mivel a motorozás gyakorlati tantárgy, fejben nem lehet csinálni. A képzés lényege, hogy nem uniformizált, a kanyarodásra, a jó és rossz ívekre, a benézett kanyarokra, a kanyarodási technikákra helyezzük a hangsúlyt.

Azoknak ajánlott a képzésen való részvétel akik már bárhol voltak vezetéstechnikai tréningen!

Csak a kanyar!!

Klubok, csapatok, baráti társaságok jelentkezését is várjuk, akár egyedi időponttal is!

Tematika

Biztonsági eligazítás, viselkedés a pályán/a megfelelő védőfelszerelés

 A motorkerékpár viselkedésének alapjai

 A megfelelő üléspozíció/testhelyzet megtalálása a motoron.

 Hatékony irányítás/mozgás a motoron

 Kormányzás/testsúlyáthelyezés/lábtartóterhelés

 A kanyarok típusai

 A kanyarodás szakakaszai/technikája/kivitelezése

 A pálya értelmezése/szerpentin

 Hatékony fékezés

 Hatékony kigyorsítás

Az alap vezetéstechnikai “problémák” átismétlése után inkább olyan szituációkat elemzünk, gyakorlunk, ami a szerpentineken, kanyargós utakon fordul elő, igazodva az életszerűbb szituációkhoz.

A vezetéstechnikai képzés neve azért “csak a kanyar”, mert főleg a kanyarodás és avval kapcsolatos elemeket gyakoroljuk.
Például: Ívválasztás, “elrontott ívek”, kanyarban fékezés, különböző megoldások ugyanarra a kanyarra.
Külön tudunk foglalkozni a 180 fokos visszafordítókkal, szintkülönbség esetén. Emellett a kikerülés különféle elemeit is vesszük majd, a lendület pedig inkább igazodik a normál hétköznapi motorozáshoz.

Csak a kanyar! vezetéstechnikai képzést csak olyan motorosoknak ajánljuk akik voltak már vezetéstechnikai képzésen, akár nálunk, akár máshol.

Ha további kérdés adódig, kérlek ne habozz, tedd fel, keress minket bizalommal!
info@motorozzvelunk.hu
+36305877821

Részletek

Szabó Henrik – HH Taylor
„Mert nem mindegy ki mondja”

“1975-ben születtem (42)
Kb. 10-éves korom óta motorozom.

Versenytapasztalat:
Első versenyem : 1999
Utolsó (eddig): 2016
Versenysorozatok: Magyar bajnokság, márkakupák, regionális kupák
Versenytapasztalat: stock 600, stock 1000
(Sprintversenyek 8-12 kör, Endurance versenyek 200 mérföld)

Szakmai tapasztalat:
• Közel tíz éven keresztül voltam hivatásos, főállású motoros újságíró (Motomix Magazin, Magyar Superbike Magazin, FastRide Magazin), jelenleg szabadúszó külsősként dolgozom.
• Az elmúlt években rendszeresen vettem részt motorkerékpáros vezetéstechnikai tréningen, instruktor/vezető instruktor minőségben. Ismerem a különféle tematikákat, melyeket kiegészítettem saját tapasztalataimmal így létrehoztam azt a szemléletrendszert, mely az iskolám alapját jelenti.
Egyéb
• Beugró szerelőként dolgoztam a Superbike világbajnokságon (Team Toth)
• Motorszerelési ismereteik
• Futómű beállítási gyakorlat

Járműismeret:
A 2000 után gyártott sportmotorok nagyobbik részével van tapasztalatom, a japánokon kívül az európai márkákkal is. Motoroztam a cruiserektől a nagyrobógókon, nakedeken át a krosszmotorokig szinte mindennel, ide értve a nagy túraendurókat (V-Strom, GS1200R, F800GS, Yamaha Teneré 1200, Honda Crostourer stb.) valamint a nagy túramotorokat (R1200RT, FJR1300, Honda Pan European, GSX1250FA. stb. stb.) Ez a széleskörű ismeret lehetőséget ad számomra, hogy átlássam és megértsem azokat a kihívásokat, melyekkel Te is találkozol motorozás közben.

Saját!
Hiszen ezzel motorozol a t”hétköznapokban”, ezzel kell a vezetéstechnikai képzésen is megcsinálnod a feladatokat!

Félsz, hogy eldőlsz?
Benne van a pakliban, de ha azt csinálod amit az oktató mond, elhiszed, hogy úgy kell csinálni akkor az esetek többségében nem fogod fülig dönteni a motort.
De ha még is megtörténik a baj, mivel nem nagy a tempó, ezért karcolásokkal megúszod a dolgot.

Ha egész napos esőt ígér a meteorológia, ha sárga figyelmeztetést adnak aki, akkor a tréninget törüljük.

Ha záporokat jósolnak, akkor a tréning meg lesz tartva.

Ha bármi okból visszamondod a tréninget, az időpont előtt 2 héttel, és se mi se Te nem találsz a saját helyedre beugrót, akkor ki kell fizetned a képzést!

Ha ALAP vezetéstechnikai képzést keresel: katt ide