spájzoljunk be a télire, A és B túra, kis csoportok

 Jadranska magistrala (szuper 8-as)

 8motor/csoport/1túravezető

péntektől vasárnapig

Jelentkezési határidő

2019. szeptember 15.

Szabad helyek

A túra távja

1000 km

A túra startja/vége

Letenye 08:00
Letenye 14:00

Túravezetők

Feri, Zoli

Hiányzás a munkahelyről

1 nap

Természetesen nulladik napi szállásban is segítünk, a túra startjának környékén!

Jellege

2 túra 1en belül: kanyargászás a 8-ason vagy szigetezés és riviérán motorozás, nézelődés

 Részvételi díj
vezetőnek: 210 €

 Részvételi díj
utasnak: 150 €

 Egyágyas szoba
felára: 60 €

Jó lenne még motorozni egy jót a téli nagy pihenő előtt? Hát most itt az alkalom, spájzoljunk be még jó pár élményt a télre!

Horvátországba megyünk, egy szálláson alszunk mind a két este és 2 lehetőség közül választhatunk, hogy mihez is van kedvünk a túra második napján. Ha kezdő túrázó vagy, akkor irány a szigetek, a látnivalók és a riviéra, na meg az Isztria.
Ha inkább az íveket választanád és kicsit koptatnád a gumi szélét, akkor irány a Jadranska magistrala, a tengerparti szerpentin, na meg Pag sziget.

Te mit választas?

A túra ára tartalmazza

2 éjszakai szállást

 reggeliket és vacsorákat (2x)

 túravezetőt 8 motoronként

 vezetéstechnikai tanácsokat

 fényképeket

 videókat

egy kis ajándékot

Plusz költségek

 horvát autópályadíjak (2x36KN)

 utasbiztosítás ára >>katt ide

üzemanyag

 ebéd és egyéb személyes költségek

Tempó, megállók

A mindenkori csapathoz igazítjuk a tempót, de nagy általánosságban elmondható:

  • főutakon: 100-110 km/h
  • autópályán: 130 km/h

Természetesen, ha valaki egyénileg, külön (akár lassabban, vagy gyorsabban) szeretné megtenni a napi szakaszt, szakaszokat, arra is van lehetőség. Ezt kérlek jelezd előre, és mi minden segítséget megadunk neked (útvonal, címek, látnivalók, stb.).

Ha a túrán veszélyezteted mások épségét, akkor a második figyelmeztetés után eltanácsolunk a túráról. Természetesen minden segítséget megadva, hogy folytatni tudd a túrát egyedül.

Kinek ajánljuk

Neked, ha

  • ha van némi motoros rutinod
  • ha most kezded a túrázást
  • ha be tudsz állni a sorba
  • nem chopper-ed/cruiser-ed van
    (nincs semmi bajunk a fenti típusokkal, de a tapasztalatunk alapján, ezekkel a motorokkal sokkal nehezebb végig motorozni a túra útvonalán)
    Ha ilyen motorod van, és úgy érzed nem lesz gond, akkor várunk sok szeretettel
[/vc_column][/vc_row]

Részletek

Letenye (H)-Crikvenica(HR) 310km

Letenyén egy kis túraismertetés követően motorkerékpárra pattanunk és elstartolunk. Zágrábig az A4-es autópályán portyázunk, majd a Hip Hop Boyz tanácsát megfogadva „felmegyünk a hegyekbe”, méghozzá a Medve-hegyre. Szerpentinezünk, kávézunk egy kicsit és a Medve-várat elérve sétálunk is egy keveset. Innen leereszkedve gurulunk tovább az A4-en, egészen Károlyvárosig. A karlovaci lehajtót megpillantva, index jobbra és ráfordulunk a 3-as útra. Nem illik ajtóstul rontani a házba, ezért először megismerkedünk Horvátország rejtett, tengerpart nélküli arcával. Motoros etap lesz ez is, főleg úgy, hogy teszünk bele egy kis csavart. Carov Most-nál biztosan megállunk, elvégre hangulatos kis tóparti büfébe botlunk. Innen már csak egy feladatunk van, elmotorozni a szállásra, ami Crikvenica-ban, a tengerparton lesz. Jelzem, ez a szakasz sem lesz unalmas és végre megpillantjuk a kék Adriai-tengert. Este vacsora és dumaparti a program.

Crikvenica(HR)-Crikvenica(HR) 320 km

 “A” vezrió 

Ezt azoknak ajánljuk akik nem kíváncsiak a sok kanyarra és egy különleges, kicsit ligh-os napra vágynak!

Reggeli után, térkép felett eligazítás, majd cipzárba állunk és kilométerről kilométerre, szigetről szigetre „ugrálva” motorozunk előre. Krk-en, Horvátország legnagyobb, középkori szigetén kezdünk. Hol kis hangulatos falvakon keresztül, hol szőlő ültetvények mellett, hol pedig a kék Adriai-tenger partján húzzuk a gázt. Egy dologra kell majd vigyázni, hogy ne szoruljunk be a világ keskenyebb utcájába, Vrbnik-ben! Ha itt végeztünk, elfoglalunk egy kompot és átevezünk Cres-re. Amikor ismét szárazföld lesz a kerekeink alatt, Valun-t vesszük célba és “jól lenézünk”. De csak azután, hogy megjártuk horváték legöregebb, 4000 éves, és még a mai napig lakott települést. Reméljük, hű lesz hozzánk a sziget, ugyanis ez Európa egyik legnapsütöttebb helye. Innen északnak fordulunk és IV. Béla nyomába eredünk, aki megtalálja, vendégünk egy esti sörre! Itt megmotorozzuk a „mini jadranska magistrala”-t, ami (ismét) egy motoros szívet megdobogtató szakasz lesz. Na de ezután irány a komp, egy másik komp mert a komp nem vár, mert akkor nem úszna… szóval Prozine-ből átkelünk Brestova-ba. Kérem szépen, ez már az Isztria lesz és a 66-os út tengerparti kanyarjai várnak ránk. Szuper lesz! Eszünk egy krémest a panoráma kanyarban és beugrunk a horvát “Monte-Carloba”, Opátiába is. Előtte azonban felmotorozunk az Vojakra, hogy 1405 méteres magasságból lenézünk az Isztriára és a Kvarner-öbölre. Jók ezek a mai VR szemüvegek is, de élőben sokkal szebb a látvány, ütni fog! A napot ismét Crikvenicában, a vacsora asztaloknál zárjuk.

 “B” vezrió 

Azoknak ajánljuk, akik kanyargásznának egy kicsit, de ésszerű keretek között.

Délnek vesszük az irányt és kanyargászunk egészen a piros korlátos hídig. Tudod, ez a tengerparti útnak az a része, amit a legjobb, mint motorozás, mint pedig látvány szempontjából. Tévedés ne essék, nem versenypálya, de egy élvezetes és felelősségteljes tempóban nagyon jót lehet rajta motorozni, na meg kávézni és ebédelni is. A hídnál nem fordulunk vissza, hanem bekukkantunk a Pag-ra, a só szigetre és egy víziúton a Jadrolinja hathatós segítségével jutunk vissza a 8-asra, majd a szállásunkra.

Crikvenica(HR)-Letenye(HR) 310 km

Utolsó nap, irány haza! Nem cicázunk és a „nyolcason”, a tengerparton, sirályokkal versenyezve délnek motorozunk. Senjnél a szokásos kávézónkban iszunk egy jó feketét, elbúcsúzunk a nagy kékségtől és irány a 23-as út, a hegyen át. Kicsit kanyargászunk és bujkálunk az autópálya elől. Ogulinnál sajnos véget ér a móka, itt a pálya és mivel haza szeretnénk érni időben, ezen folytatjuk tovább utunkat Letenyéig.

Egyéb infó

Tempó, megállók

A mindenkori csapathoz igazítjuk a tempót, de nagy általánosságban elmondható:

  • főutakon: 110 km/h
  • autópályán: 130 km/h

Ezt a túrát a vezetéstechnikának szenteljük, ezért többször fogunk megállni, időt szeretnénk adni a vezetéstechnikai beszélgetéseknek, az esetleges hibák átbeszélésének, vagy mit lehet másképp csinálni gondolatoknak.

Természetesen, ha valaki egyénileg, külön (akár lassabban, vagy gyorsabban) szeretné megtenni a napi szakaszt, szakaszokat, arra is van lehetőség. Ezt kérlek jelezd előre, és mi minden segítséget megadunk neked (útvonal, címek, látnivalók, stb.).

Ha a túrán veszélyezteted mások épségét, akkor a második figyelmeztetés után eltanácsolunk a túráról. Természetesen minden segítséget megadva, hogy folytatni tudd a túrát egyedül.

Jelentkezés menete

1. Kattints a “Jelentkezz most!” gombra és töltsd ki a jelentkezési lapot. Figyelj rá, hogy helyes e-mail címet és telefonszámot adj meg  😉

2. Postafiókodba landol egy automatikus visszaigazolás a jelentkezésedről és a Résztvevők-nél olvashatod az általad megadott becenevet. Ha nem találod a visszaigazolást, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot: bakapeti@motorozzvelunk.hu vagy +36305877821

3. Pár nap múlva személyesen (e-mailben) felvesszük veled a kapcsolatot, és elküldjük a fizetési és további információkat.

4. A jelentkezés csak a foglaló – a túra részvételi díjának 15%-a – elutalásával érvényes, ami a jelentkezés utáni 2 hétben teljesítendő, vagy hívd Pepét a +36305877821 számon.

Az általános jelentkezési, részvételi feltételeket itt találod!

Túra lemondás

  • A jelentkezési határidőig következmény nélkül, e-mailben vissza lehet mondani a túrát, a foglalók visszajárnak.
  • A jelentkezési határidő utáni lemondásnál, a foglaló nem jár vissza, tekintettel arra, hogy pl. szállásokat névre szólóan foglaljuk. Természetesen, ha találunk valakit a megüresedett helyre, a részvételi díj egy része (amit át tudunk íratni az új jelentkező nevére) visszajár.
  • Az általános jelentkezési, részvételi feltételeket itt találod!

* A látnivalók, az útvonal az időjárás, az utak állapota és csapat haladásának a függvényében változhatnak!

Rólunk mondtátok